Oppstart av håndballag for 2011-barn
Postet av Kringlebotn IL den 4. Okt 2017
Etter en vellykket håndballskole tre tirsdager på rad er det nå klart for oppstart av håndballag for 2011-barn. Gutter og jenter trener sammen.
To trenere er på plass samt en gjeng foreldre som kan tilkalles ved behov.
Treningstid blir tirsdag 17-18 i gymsalen på Kringlebotn skole.
Første trening blir tirsdag 17/10
Registrering til barnegruppene
Postet av Kringlebotn IL den 29. Aug 2017
Alle barn som skal delta på en av høstens barnegruppen må registreres via http://www.registrerdeg.com/
Fyll ut alle felter, riktig mailadresse er viktig.
Oppstart av Old-Girls lag 6/9-2017
Postet av Kringlebotn IL den 16. Aug 2017
Det blir oppstart av Old-girls lag i håndball onsdag 6/9 kl 21.15 i Sædalshallen.
Velkommen til alle 30/40/50+ som ønsker å friske opp gamle kunster eller utfordre seg på noe helt nytt.
Dette blir gøy !
Foreldremøte for Barnegruppene (3/4-åringer, Idrettskole og Ballgruppe)
Postet av Kringlebotn IL den 16. Aug 2017
Det avholdes foreldremøte for Barnegruppene i Kringlebotn IL onsdag 6/9 kl-18-19 på Kringlebotn skole. Oppmøte utenfor hovedinngang nede.
Videre informasjon om registrering, oppstart og planlagt opplegg gis der.
Oppstart av Old-Girls lag 30. august 2017
Postet av Kringlebotn IL den 6. Aug 2017
Det blir oppstart av Old-Girls lag i Sædalshallen onsdag 30/8 kl 21.15.Velkommen til alle 30 + som ønsker å gjenoppfriske gamle kunster eller utfordre seg selv på noe helt nytt.
Oppstart av håndballag for 2011-barn
Postet av Kringlebotn IL den 6. Aug 2017
Det blir oppstart av håndballgruppe for 2011-barn den 19/9 kl 17.00-18.00 i gymsalen på Kringlebotn skole.
Vi starter med håndballskole de første 3 tirsdagene (19/9, 29/9, 3/10), deretter bli det oppstart av lag etter høstferien.
Hovedtrener er på plass, men vi ønsker flere ressurspersoner rundt så små barn, slik at oppstart er avhengig av at foreldre melder seg som hjelpere på ulikt nivå.
Håndballskolen er også åpen for barn født i 2010 og 2009 som ikke allerede spiller håndball men som vil prøve det noen ganger før de eventuelt går innpå allerede etablerte lag i klubben.
Oppstart av Old-Girls lag 30. august 2017
Postet av Kringlebotn IL den 6. Aug 2017
Det blir oppstart av Old-Girls lag i Sædalshallen onsdag 30/8 kl 21.15.
Velkommen til alle 30 + som ønsker å gjenoppfriske gamle kunster eller utfordre seg selv på noe helt nytt.
Oppstart av håndballag for 2011-barn
Postet av Kringlebotn IL den 18. Jun 2017
KRIL starter håndballag for barn født i 2011 til høsten. Treningstid vil sannsynligvis bli tirsdag 17-18 i gymsalen på Kringlebotn skole.
De første tre tirsdagene holder vi en håndballskole der barna kan komme å prøve ut håndball og om dette er noe de ønsker å fortsette med.
Nærmere info om dato for oppstart legges ut etter sommeren.
Vil du være med på planleggingen av Klubbhuset til Kringlebotn IL?
Postet av Kringlebotn IL den 25. Apr 2017
Fana Bydel:
Kringlebotn IL får realisere klubbhus i området tilknyttet fotballbane på Kringlebotn dersom dette kan løses på kommunalt areal. Byrådsavdeling for finans, innovasjon og eiendom ved Etat for bygg og eiendom inngår en vederlagsfri festeavtale med Kringlebotn IL.
Skal drømmen gå i oppfyllelse må vi hente inn lokale krefter som kan bidra, folk med kompetanse på hver sine felt, det være seg prosjektplanlegging, bygg, elektro, rør og generell dugnadsånd og ett ønske om å bidra.
I første omgang nå søker vi personer som kan hjelpe oss med planleggingen av prosjektet – så har du kompetanse eller vet om aktuelle personer så tips dem om prosjektet vårt og ta kontakt på mail: jontberg@online.no. Klarer vi å gjennomføre dette vil det være ett kjempeløft for klubben, ikke bare for fotballgruppen men også for håndballgruppen og andre aktiviteter tilknyttet idrettslaget.
Innkalling til årsmøte i Kringlebotn Idrettslag Torsdag 30 Mars kl 19.00 - Kringlebotn Skole
Postet av Kringlebotn IL den 9. Mar 2017
1.Godkjenne stemmeberettigete, innkalling, saksliste
2.Velge dirigent samt to medlemmer til å underskrive protokollen
3.Behandle lagets årsmelding.
4.Behandle lagets regnskap i revidert stand
5.Behandle innkomne forslag
6.Fastsette kontingent
7.Vedta lagets budsjett.
8.Valg: Leder, Nestleder, 3 styremedlemmer, 2 varamedlemmer, Revisor, Valgkomité med 3 medlemmer inkl. leder.
Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret v/Jon Berg (jon@sarsia.com) senest 1 uke før årsmøtet. Fullstendig sakliste vil bli tilgjengelig for medlemmene på lagets hjemmeside senest 1 uke før årsmøte