Møtet avholdes på
Innmelding av saker bør være innkommet mandag 14 desember kl 20.00 til jon@sarsia.com
Sak 1: Godkjenne de stemmeberettigede, Velge dirigent, Velge protokollfører(e), Velge to medlemmer til å underskrive protokollen
Sak 2: Godkjenne innkallingen, Godkjenne saklisten.
Sak 3: Behandle idrettslagets årsberetning, herunder eventuelle gruppeårsmeldinger
Vedlegg #1 - Årsrapport
Sak 4: Behandle idrettslagets regnskap i revidert stand
Vedlegg #2 – Balanse
Vedlegg #3 – Resultat regnskap
Vedlegg #4 revisjonsberetning
Sak 5: Behandle innkomne forslag og saker
Sak 6: Fastsette medlemskontingent og treningsavgift, eller gi fullmakt til å fastsette treningsavgifter.
Forslag er å øke medlemsavgiften fra kr 200 til kr 300.
Sak 7: Vedta styrehonorar
Viderefører kr 5.000.- /medlem
Sak 8: Foreta følgende valg:
Forslag Styre: Jon Trygve Berg, Siri Albertsen, Marius Erstad, Kurt Inge Solheim, Brede Eriksen,
Valgkomite, Revisor.
#1Kringlebotn idrettslag årsrapport 2019.pdf
#2 Balanse Månedsoversikt Des 2019.pdf
#3 Resultatregnskap Månedsoversikt Des 2019. pdf.pdf
#4 Revisjonsberetning Regnskap 2019 signert.pdf
Se https://www.fotball.no/tema/nff-nyheter/2020/fotballens-koronavettregler--retningslinjer-for-fotballaktivitet-under-restriksjonene-mot-spredning-av-koronasmitte/ for mer info.
Maksimalt kan 8 grupper med 4 spillere og 1 trener kunne trene samtidig. Det vil ikke kunne utføres spilløkter eller annen aktivitet som fører til at 2-meters-regelen ikke kan overholdes.
Treningstidene fra i vinter (https://www.dropbox.com/s/kw9ddfwvg4nw6c2/Treningstider%20Kringlebotn%20ballbane%20vinter%202019-2020.pdf?dl=0) vil gjelde fremover.
]]>Kringlebotn Ballbane er fortsatt åpen og kan fritt benyttes inntil videre, men følg myndighetenes hygieneråd.
Ref: https://www.fotball.no/tema/nff-nyheter/2020/breddeaktiviteter-stoppes-ut-april/
]]>Kavli ønsker deltakere på 18 år og oppover og flest kvinner denne gangen, men også menn kan delta. Eneste kriteriet er at du spiser yoghurt minst et par ganger i måneden.
Allergener: Melk og soya
Dato: Fredag 27. september
Oppmøtested: Resepsjonen på Kavli: Sandbrekkeveien 91, Nesttun
2 alternative tidspunkt: Kl 15:15 eller kl: 18:15
Varighet: ca 40-45 min.
Alle som planlegger å delta bes sende en mail til kurt@kisolheim.net, der du spesifiserer tidspunkt, helst innen onsdag, slik at vi kan gi Kavli tilbakemelding på ca. hvor mange som kommer.
Som mange vet så jobber vi med å få realisert et klubbhus ved fotballbanen. Dette er en krevende prosess og kostnaden er høy for et idrettslag på vår størrelse. Derfor håper vi så mange som mulig har mulighet til å stille opp på kort varsel. På forhånd takk!
Vi ønsker å arrangere en håndballskole i september som går over 4 ganger. Ulike trenere i klubben vil bidra her.
Etter avsluttet håndballskole må foreldre til deltakende barn overta treneransvar for de to ulike gruppene.Til dette trenger vi engasjerte foreldre og ressurspersoner som trenere og lagledere. Har du et barn som har lyst til å spille håndball? Og kanskje du kunne tenke deg å trene et håndballag? Klubben stiller med trenerkurs og veiledning til de som ønsker det.
]]>1. Godkjenne stemmeberettigete, innkalling, saksliste og forretningsorden.
2. Velge dirigent samt to medlemmer til å underskrive protokollen
3. Behandle lagets årsmelding.
4. Behandle lagets regnskap i revidert stand
5. Fastsette kontingent
6. Vedta lagets budsjett.
7. Valg: Leder, Nestleder, 3 styremedlemmer, 2 varamedlemmer, Revisor, Valgkomité med 3 medlemmer inkl. leder.
KRIL 2018 Revidert Balanse.PDF
KRIL 2018 Revidert Regnskap.PDF
Kringlebotn idrettslag årsrapport 2018.pdf
Revisjonsberetning Regnskap 2018.pdf
1. Godkjenne stemmeberettigete, innkalling, saksliste og forretningsorden.
2. Velge dirigent samt to medlemmer til å underskrive protokollen
3. Behandle lagets årsmelding.
4. Behandle lagets regnskap i revidert stand
5. Behandle innkomne forslag
6. Fastsette kontingent
7. Vedta lagets budsjett.
8.Valg: Leder, Nestleder, 3 styremedlemmer, 2 varamedlemmer, Revisor, Valgkomité med 3 medlemmer inkl. leder.
Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret v/Jon Berg (jon@sarsia.com) senest 1 uke før årsmøtet. Fullstendig sakliste vil bli tilgjengelig for medlemmene på lagets hjemmeside senest 1 uke før årsmøte
]]>Tid: 18:00 torsdag 23. august
Kurset er et enkvelds kurs, der målgruppen er personer i klubben som skal lede/dømme kamper i barnefotballen (7er og 5er fotball).
Målgruppe Medlemmer i klubber som ikke har erfaring med dømming og kampledelse. Dette kan være spillere, trenere, ledere, foreldre eller andre ungdommer/voksne. En klubbdommer bør har fylt 13 år for å lede kamper i barnefotballen, dog med en aldersforskjell (2-3 år) på de som spiller.
Målet med kurset Hovedmålet er å gi deltakere gode holdninger og grunnleggende kunnskaper i spillereglene for 7-er og 5-er fotball, slik at disse kan bli klubbdommere som primært kan dømme 7-er og 5-er kamper i barnefotballen i egen klubb.
Hva er en klubbdommer? Klubbdommerkurset er 1. trinn i dommerutdanningen. En klubbdommer vil etter gjennomført kurs være kvalifisert for å dømme 7-er og 5-er fotball, primært i barnefotballen i egen klubb. Veiledes og følges opp gjennom egen klubb. Klubbene bestemmer selv godtgjørelse for klubbdommere.
Facebook-event: https://www.facebook.com/event...
]]>Friidrettsstevnet Trond Mohn Games på Fana Stadion onsdag 22. august er en stor takk fra idretten til en person som har gjort, og fortsetter å gjøre, en forskjell for svært mange. Arrangørene har klart å få tak i mange profilerte utøvere, så alt ligger til rette for en helt spesiell bursdagsfest.
Hordaland idrettskrets oppfordrer idretten til å slutte godt opp om dette arrangementet og på denne måten bidra til å gi stevnet den rammen som anledningen fortjener. Vi oppfordrer idrettslagsmedlemmer til å stille i klubbdrakter.
Les mer om Trond Mohn Games her
Vi setter pris på om du deler denne informasjonen med medlemmene i ditt idrettslag.
Hilsen HORDALAND IDRETSKRETS
]]>J13 gikk ubeseiret gjennom MIL-Cup og vant 10-5 over Kopervik i finalen. Gratulerer !!
]]>Kampoppsett 2018:
]]>